Aston Martin Forum banner

Apple CarPlay Ultra

549 views 6 replies 5 participants last post by  Tifoso48  
#1 ·
Apple Car Play Ultra is nu beschikbaar op AM en kost 1495,00 dollar om te installeren.
Ik wil er zeker van zijn dat dit geen verspilling van geld is en zou graag de ervaringen van andere Aston Martin-rijders willen horen.
Kunt u alstublieft wat feedback geven, het goede, het slechte en het lelijke!

#2 ·
FWIW, ik twijfelde tot ik enkele recensies las die zeiden dat de aangepaste schermen er niet zo goed uitzagen als de native Aston-schermen. Ik ben geen grote carplay-gebruiker (in mijn Vantage), dus ik besloot het te laten gaan, omdat ik het meest geĂŻnteresseerd was in verbeterde/gewijzigde schermen. Ik weet zeker dat anderen die het hebben meer kleur kunnen geven. Ook mijn dealer citeerde $ 1.250, dus u wilt misschien vragen of hun prijs de standaard adviesprijs is voor de upgrade.

#4 ·
Ik had dit geĂŻnstalleerd op mijn nieuwe Vantage en ik ben een grote CarPlay-gebruiker/fan. Ik vind de schermen beter dan de native schermen, maar ik moet zeggen dat het buggy is. Het maakt bijvoorbeeld 80% van de tijd geen automatische verbinding. Ik persoonlijk vind het de moeite waard, maar het is echt gewoon een persoonlijke voorkeur.